Friday, December 20, 2013

Bahardan kalma bir günde...

Aralık ayında bahardan kalma bir gün bulunca hem balkonda, hemde dışarlarda keyifli bir gün geçirdik..Bizim Hera'da bir dilim sucuk uğruna kıpırdamadan poz verince ortaya bence keyifli resimler çıktı..

When we find a spring like day at the end of the December, we spent most of the day outside and at the balcony..As Hera didnt run away from my camera with the bribe of a slice of salami, I think  I got some nice photos..




Evinizdeki aksesuarları zaman zaman ufak dokunuşlarla değiştirmek isterseniz, işte size bir ipucu..Suluboya kullanın...İşte buradaki vazomun üzerine bir yıldız çizmek isteyince biraz beyaz ve siyah suluboyayı karıştırıp, istediğim renkteki griyi elde edince, yıldız çizip stencil şablonu yaptım ve uyguladım..Güzel tarafı ise, bir kaç gün sonra sıkılırsam, yıkayacağım ve gidecek.. ( çocuklarınızın kuru suluboyası bu işe yaramaz, onun için likit suluboya kullanın, ben İkea'nın çocuk bölümünden satın almıştım..)

Here is an easy tip for you: If you want to add some figures to your vases, glasses etc,
 use watercolor..  Here I mixed some black and white watercolor and stenciled a star on my vase..The good thing is, when I get bored, I will just wash it away..







 Cupcake kaplarını aydınlatmada kullanmayı her mevsimde çok seviyorum..Yapması çok kolay, görüntüsü çok hoş...

I love using cupcake cups lights in every season..They are very easy to make and very cute..



10 comments:

  1. Off şimdi ışınlansam oraya... Ne keyifli bir ortam. Yatarım bir köşede, etrafı, detayları süzerim (uykum geldi de bu saatte) sonra bir türk kahvesi içeriz beraber, ay anlatırız da anlatırız...
    Eskiden çok çıkardım iş seyehatlerine, keşke tekrar olsa arada ama böyle yerlere:)))

    Harika geçsin haftasonunuz ailecek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarım bir gün yolun buralara düşer Ayda...Size de çok keyifli bir haftasonu diliyorum..

      Delete
  2. orada olmak çok istedim...
    hera ile oynamak...
    kafa dinlemek...
    oooo misss...

    ReplyDelete
  3. Ayşegül, homelink yapalım mı aramızda:)))
    Siz buraya biz oraya hı?

    ReplyDelete
  4. bloguna girdikçe tuhaf bir huzur kaplıyor içimi..datçayı çok sevmemden mi; pozitif enerjimden mi yoksa bu dekorasyondan mı bilmiyorumm..harikasın :))

    ReplyDelete
  5. Masal gibisiniz ne güzel :)
    Benzer günleri yaşamak dileğiyle benzer bir hayata adım adım yaklaşırken sizinkileri gördükçe heyecanım artıyor.
    Sevgiyle.

    Arsiz Böcük
    arsizbocuk.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bayildim, gunume renk kattiniz .. Birkac esinlenmeyi hemen kaydettim ;) Haftasonunuz ayni mukemmellikte gecsin, sevgiler

    ReplyDelete
  7. Evinizde en sevdiğim yerlerden burası. O köşeye oturmak okumak, yazmak ne harika olurdu. Aksesuarlar her zamanki gibi çok güzel, sevimli. Cupcake aydınlatma fikri ne şekermiş öyle:) Ortam çok huzurlu ve keyifli görünüyor. Çok cezbetti şu anda beni. Bu kasvetli havadan kaçıp uçup gelip sizinle orada bir kahve içmek biraz da Hera ile oynamak çok keyifli olurdu. Işınlanmayı hala bulamadılar ne yazık ki! Sevgiler:)

    ReplyDelete
  8. Ne kadar yaratıcı ve zevklisiniz ellerinize sağlık:)

    ReplyDelete
  9. ne güzel bir veranda öyle. ben de gelmek istiyorum!

    ReplyDelete