Wednesday, February 18, 2015

İstanbul'da kar bizde bir telaş bir telaş..



Bir kaç gündür aslında bahar iyiden iyiye kendini göstermeye başlamıştı bizim buralarda.. Bende dışarıdaki çiçeklerle ilgili plan program yapmaya başlamıştım.. Yaza tam formunda olmaları için kimi çiçekleri şimdiden dikmem lazım.. Ama dün akşam üzeri İstanbul'dan kar haberleri gelmeye başladı ya, bende hemen bir telaş bir telaş kış programına döndüm yine.. Kaç zamandır örmek istediğim bir yastık vardı, yünlerimi çıkardım hemen ona başladım.. Yastık dedim ama bu soğuklar sürerse ben onu battaniyeye bile çevirebilirim..Bir tarafta da çayım ve kitabım.. Sıkıldıkça oradan oraya atlıyıp duruyorum..




Dışarı çıkmaya ise hiç niyetim yok.. Biraz evvel çöp atmaya çıktım, iliklerime kadar donup geldim.. Balkonda güneşin altında keyfimiz yerinde, hatta teknoloji sağ olsun İstanbul kar manzaramız bile var.. Sevgili trafik kameralarından İstanbul'un çeşitli yerlerinde yağan karı an be an izliyor.. Bir ara da kalkıp akşama yiyecek bir şeyler ayarlayabilirsem, bugün bu koltuktan hiç kalkmam ben artık..



For the last couple days, I was seeing the signs of spring everywhere.. But with the news of heavy snow almost everywhere in Turkey, we did not see the snow but felt the cold immediately.. 

With the signs of the spring, I actually planned to work in the garden but freezing weather is keeping us inside today..So back to some winter programs like crocheting and drinking tons of hot tea.. I started to knit a cushion but who knows if the winter insist on staying, I might change it to a blanket..







7 comments:

  1. Kolay gelsin, tez zamanda bitsin, güle güle kullanılsın..Daha önce başladığın bir de battaniye vardı hani, o ne oldu ki? Onu hatırlayıp merak ettim şimdi, bitti mi, hala devam mı?

    ReplyDelete
  2. kış köşenize bayıldım çay da hazır örgüde başlanmış ellerinize sağlık iyi keyifler....:))

    ReplyDelete
  3. My seed packets have also gone back into the cupboard.

    ReplyDelete
  4. Ben onu bunu bilmem de bu kış biraz daha uzarsa hepimiz örgüde ustalaşacağız .
    Sabah -4 gösteriyordu , az önce besleme yaptım dondum dondum Ayşegül , akşam alabildiğim kadar kediyi girişe alıyorum bolca polar battaniye , kilim havlu falan serdim yatıyorlar Bahçedeki yuvalarda da en az ikişer üçer konuğumuz oluyor . Yetsin artık ya baharı özledik değil mi ?

    ReplyDelete
  5. Etrafta o kadar çok kötü haber var ki, ruhuma iyi geldi yazınız, teşekkürler :)

    ReplyDelete
  6. kalkmayın tabii, keyif sizin. yastığın renkleri de çok hoş :))

    ReplyDelete